Tuotteiden toimitus

Normaali toimitusaika on noin 1-3 päivää toimitustavasta riippuen. Kaikki tilatut tuotteet toimitetaan kerralla. Mikäli joku tilauksen tuotteista puuttuu varastostamme, hankimme sen vähintään 2 viikon kuluessa tilauksesta, yleensä 2-3 vuorokauden sisällä. Mikäli tuotetta ei jostain syystä saada 2 viikon sisällä tilauksesta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle erikseen

Voit tehdä myös lahjatilauksia tai lisätä tilauksen yhteydessä vaihtoehtoisen toimitusosoitteen.

Moposoppi Oy pidättää oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin osoitetietoihin tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten.

HUOM! Muista jättää myös oma kännykkänumerosi kun teet tilauksen. Posti tai Matkahuolto lähettää tekstiviestin antamaanne numeroon, joten sen tulee olla oikea.

 

Hinnat

Emme vastaa mahdollisista hinta virheistä mutta pyrimme korjaamaan ne mahdollisimman nopeasti. Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%. Myös mahdolliset kierrätys yms. maksut sisältyvät hintoihin. Vain Moposopista riippumattomat muutokset, kuten raaka-ainehintojen, arvonlisäveron, valuuttakurssien tai muiden julkisten maksujen muutokset voivat nostaa tuotteiden hintoja.

 

Toimituskulut

Nouto omasta Postissa

6.50€

Postin pakettiautomaatti

6,50€

Matkahuolto lähellä-paketti

6,50€

Matkahuolto Bussipaketti

6,50€

Matkahuolto Jakopaketti

12,90€

Postiennakkomaksu sekä bussiennakkomaksu

3,50€

 

Asiakaspalvelu

Puhelinpalveluumme voi soittaa arkisin klo 10.00-17.00.

 

Maksutavat

1. Postiennakko/bussiennakko. Voit maksaa tilauksen posti,- tai bussiennakolla. Tällöin maksat tilaamasi tuotteet ja toimituskulut, kun noudat tilauksen postista tai matkahuollosta.

2. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

3. Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4. Joustorahalla maksaminen

Joustoraha on kotimainen palvelu, jolla rahoitat ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Joustoraha palvelu on tarkoitettu 20-75 vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustorahaa voi saada 20-1000 euron ostoksiin. Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Joustorahaa tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.

Kun maksat joustorahalla ja valitset maksutavaksi laskun, saat aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90€. Joustorahalla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90€ /lasku lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 29% vuotuista korkoa (kuukausikorko 2,42%).

5. Everyday-joustoluotto – joustava maksutapa

Maksutavat:

     1. Kertasuorituksena

 

     2. Kuukausierissä

2.1

Everydayn luottoraja on väh. 300 € ja luotto on voimassa toistaiseksi. Maksu kerralla ensi kuun lopussa (tällöin ei kuluja) tai kk-erissä. Kk-erissä minimisuoritus 1/5 laskun loppusummasta, eräpäivän jälkeen avoimelle saldolle lasketaan 5 % kuukausikorkoa. Todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron luottomäärälle on 48,52 %.

Saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi.

 

Jos verkkomaksaminen on keskeytynyt jostain syystä, vaihdamme tilauksen posti tai bussiennakoksi valitun toimitustavan mukaan. Jos haluat perua tilauksesi ilmoita asiasta mahdollisimman nopeasti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Jos olet rekisteröitynyt käyttäjä voit myös palata myöhemmin maksamaan tilauksesi oman tilaushistorian kautta.

 

Toimitustavat

1. Matkahuolto Bussipaketti

Bussipaketti noudetaan matkahuollon omasta tai asiamiehen toimipaikasta. Paketti on noudettavissa jopa tilauspäivän iltana!

2. Matkahuolto Lähellä-paketti

Lähellä-pakettien noutopisteenä Suomessa toimivat Matkahuollon omat palvelupisteet, Matkahuoltoasiamiehet sekä suomen
Lähikauppa-ketjun myymälät. Lähellä-paketti voidaan toimittaa kaikkiin noutopisteisiin. Lähikaupan-myymälät ovat avoinna arkisin vähintään 09- 21, lauantaisin 09 – 18, Siwa-myymälät ovat avoinna myös
sunnuntaisin.

 

3. Postin pakettiautomaatti

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Katso lähin automaatti. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.

Paketin noutamiseen automaatista sujuu alle minuutissa, nopeimmilta jopa 15 sekunnissa.

4. Nouto omasta Postista

Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

 

5. Matkahuolto Jakopaketti

Matkahuolto toimittaa tilauksen asiakkaan antamaan osoitteeseen, perille asti koko maassa.

Matkahuolto Jakopaketti on mahdollinen vain, jos tuotteiden ostosumma on vähintään 30.00 €

 

Lähetysten seuranta

Voit seurata lähetystäsi tilauksen yhteydessä saadulla lähetystunnuksella Itellan palvelussa.

Kun haluat vaihtaa tai palauttaa, toimit näin:

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa neljäntoista vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavan tuotteen mukana on palautettava myös tuotteeseen liittyvät käyttö yms. ohjeet. Palautuksessa on oltava mukana myös pakkauslista.

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, on hänen aina ensin otettava yhteyttä myyjään lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@moposoppi.fi tai soittamalla 040-5844764, jotta voidaan sopia palautusjärjestelyistä.

Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe, vaihdetaan se uuteen samanlaiseen tuotteeseen. Jos samaa tuotetta ei ole saatavilla, vaihdetaan se vastaavaan tuotteeseen. Vaihdot käsitellään tapauskohtaisesti.

 

Palautus tapahtuu AINA postin kautta palauttajan vastuulla. Mikäli tuote vahingoittuu kuljetuksessa riittämättömän suojauksen tai huonon pakkauksen takia, tuote ei ole enää palautuskelpoinen.

 

HUOM! Sähköosilla EI ole palautus eikä vaihto-oikeutta. Käyttämättömillä viritysosilla on kuitenkin vaihto/palautusoikeus.

 

Emme lunasta postiennakkovaihtoja tai palautuksia.

 

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatiot tehdään sähköpostilla info(a)moposoppi.fi.

 

Alkuperäispakkaus

Palauta tuote aina alkuperäispakkauksessaan. Pakkaus on tuotekohtainen ja se voi sisältää tuotteen toimintaa selventäviä kuvia/tekstejä/käyttöohjeita sekä suojaa itse tuotetta. Alkuperäispakkauksella ei tarkoiteta kuljetuspakkausta, joka ei ole tuotekohtainen ja jonka tehtävänä on ainoastaan suojata tuotetta kuljetuksen aikana.

 

Force Majeure

Moposoppi Oy on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.